Merhaba, dün 28 günlük oğlumun sünneti oldu ve çok şükür bir sıkıntı olmadan evimize geldik 🤲 gece uyumadı sanırım sancısı vardı. Sünneti krem ile yaptı doktorumuz yeni doğan sünneti olduğu için anastezi verilmedi, ameliyattan çıkınca sünnet bölgesi sarılıydı doktorumuz 2 gün sonra yani yarın çıkaracağımızı söyledi ama sardığı sargı bezi Islak sürekli çiş yaptığı için sağlıklı bulmuyorum ama doktor yarın çıkarın dediği içinde korkuyorum çıkarmaya. Bu arada krem verdi antibiyotik bezine sür pipisinin geleceği yere dedi öyle sürüyorum (fulcin krem) sizce o bezi çıkarıp nasıl bir yöntem yapmalıyım kakası gelmesin diye yada altını açıp havalandırsam ara ara nasıl olur? Yardımcı olursanız çok sevinirim çok teşekkür ediyorum şimdiden 🤗