ikiprensesannesi_06 Kaynanam bazı bebeklerde gorul demişti düz yattığı için yada sabit durduğu için orası morarmış öylemi cidden sizin bebislerde de varmı
esraeerdogann ikiprensesannesi_06 düz veya sabit yattıgı için değil canım doğduğu andan beri olur benim bebeğimde de var
nisaballinannesi ikiprensesannesi_06 benim bebeğimde de vardı doğduğundan beri hala var yiğenim de de var 6 yaşında hala var doğum lekesi gibi kalıcı bişey
Gizemhzl ikiprensesannesi_06 pediatriye gittignizdd birkaç keZ göstsrin hafif gamze fln da eşlik ediyor olabilir.
HeartShapedGlasses Benimkinde doğduğundan beri var Moğol lekesi deniyor kendiliğinden geçer dedi doktor
queens Bebeğim 4 günlükken farketmiştim ve çok korkmuştum doktora sordum hemen moğol lekesi deniyormuş genelde esmer gen taşıyan bebeklerde olurmuş zamanla dağılır dedi 6 aylık kızım eskiye göre dağıldı biraz