2012-2015-2021 SemaaAcc 6.300 benim kızımın kilosuda 61 cm boyu 🧿 hem anne sütü hemde günde 1 2 biberon mama ile besliyorum prensesimi 😊
2bebikli defneee09 bence doğum kilosu önemli 3700 doğdu ve kilo alımını az buluyor doktor doğum kilosuna göre yani
Esilahanm1 defneee09 evet sadece anne sütü alıyor arada bi meme reddi oluyor ama atlatıyoruz zorla da olsa emziriyorum yatarak gezerek vs emziriyorum öyle olunca
Melisbugi 2012-2015-2021 3 ay 7 günlüğüz 7200 kilosu 62 cm boyu maşallah bebişlerimize Allah hepsine sağlık sıhhat versin inşallah 🙏🏼
2bebikli defneee09 ben doğduğu dünden itibaren mama veriyorum 40 güne kadar mama meme gitti sonra meme reddi oldu sütümde azdı zaten şimdi sadece mama içiyor hatta onuda içmiyor bu aralar😞