Ayy resmen benim açacağım postu açmışsın bugün 4 aylık olduk normalde 12 de 1 de mama içerdi saat 5e kadar mama istemezdi 1 haftadır saat başı kalkıyor ağlıyor bazen 2 saatte 1 uyanıyor tekrar uykuya da geçiremiyorum mecbur mama veriyorum çok mamada aslında iyi değil kabız oluyor daha kötü. Atak dönemi ondan mı yoksa havalar çok sıcak ondan mı bilemedim ama gece uyandığında su verecem biraz belki içi yanıyordur sıcaktan yine saat 5 gibi filan mamasını veririrm