Tugce5540 Kızlar siz me durumda sınız gece 3 te gelicek dediler gelen giden yok ay valla mahfolduk ya ailecek
Eymeninannesi12 Tugce5540 Sancaktepe belediyesi kadar rezil bir belediye yok şimdide elektrikleri kestiler amaçlari ney anlamiyorum
Annisss Tugce5540 valla bilgim olmadan anneme gelmiştim iyi ki gelmişim elektrik neysedr susuz olmuyo
annesinin_kizi Tugce5540 benim yaşadığım yerde olsanız naparsınız acaba Bir kaç ay önce 3 gün gelmedi sular ondan sonra gitti 2 gün yine gelmedi Her gğn ya sular gider ya elektirik Elektirik çok gidiyor her gün mutlaka gider