Merhaba bu deneyimi paylaşan arkadaşlar varmı acaba aranızda, ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu ilaca başladım sütüm gerçekten 5 cc bile çıkmazken düzenli kullanım ve sağımla günde toplam 100 cc ye kadar çıkmıştı sonra kendi çocuk dr ve sağlık ocağındaki dr sordum kullanmamı istemediler. Bunun üzerine bıraktım ve anında sütüm gitti 5 cc bile gelmedi artık. Sonrasında kadın doğum dr ile konuştum o kullanabileceğimi doğum sonra verdiğini söyledi. Siz ne gibi bir süreç yaşadınız ne yapmam lazım bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz 🤦🏼♀️🤷🏼♀️😢