bukaga kesinlikle endiselenmeyin 😊 benim kızımda öyleydi gece hic kalkmazdı,bende uyuya kalırdım. Onlar zaten kendilerini biliyorlar, mideleri küçücük doyuyorlar ki uyuyorlar…
Dediğim gibi bizimde öyleydi şimdi oooff uyumuyor🤦♀️yani bu günlerinizin tadını çıkarın, bir zaman sonra maalesefki bozuluyor bu düzen 👶😅