Bebeğimde inek sütü alerjisi olduğundan bir miktar süt sağmıştım sütüm çokkene birine vesile olmak istiyorum. Nisan ayına ait çok olmasa da bir miktar sütüm var. Sigara Alkol kullanmıyorum. Ya da herhangi bir tütün ürünü. Mümkünse erkek bir evlada (süt kardeşliğinden ötürü) vermek istiyorum. Ankara Sincan Yenikentteyim. Prof doktorum 6 ay saklayabileceğimi söyledi. AYnı şekilde emzirme danışmanı Dilruba hanımda. Bunu bilerek almanızı isterim.