Merhaba bebeğim 15 aylık burnu tıkalı bugünden beri uyanıkken rahatsız etmiyor ama uyurken resmen nefes alamıyor emerek uyuyor emdiği an burnu tıkalı olduğu için nefessiz kalıyor ve çok ağlıyor burnundan çok hırıltı hatta foşurtu geliyor aspiratörle çekiyorum bir şey gelmiyor ağladığı için oluşan burun akıntısı geliyor sadece başına gelen var mı yarın doktora götürsem mi bu saat oldu uyumadık başında korkuyorum bi de tamamen nefessiz kalır da anlamam diye