Selamunaleykum kızlar. Hayırlı geceler diliyorum öncelikle.🥰 bebeğim 10 ay 5 günlük nerdeyse 1 aydır kaşığı ve ya yemek dolu tabağı görür görmez öğürüyor, kaşığı dudağına degdirmemle cocugumun kusması bir oluyor. Öğüre öğüre yedirmeye çalışıyorum zorla, çok üzülüyorum bu duruma kustu mu da 1 su bardağı kadar kusuyor üst üste. Ne yapıcağımı bilmiyorum, neden yapıyor böyle bir bilgisi olan var mı ? Zaten çok zayıf bir bebek 8500 idi kilosu, boyu da kısa 72 cm. Bunlara takılmıyorum ama yemiyor kusuyor, öğürüyor sürekli bebeği böyle olan var mı ? Acaba neden böyle yapıyor?