Benim bebeğimde 31 günlük doktor 3 öğün mama ver sütün yetersiz geliyo demişti 60cc 2 ölçek veriyodum şimdi kaç cc vermem gerekiyo ayeıca hipp diye mama kullanıyorum çevremdekiler bunu kullanma artık dedi ayın 14 ünde kalça usg çektircez ordanda kontrole getircem bebeğimi o zamana kadar napmalıyım bilgisi olan cvp yazabilirmi acaba