Benim bebeğim de 3 ay 5 günlük şuan. Yaklaşık 10 gündür biz de öyleyiz. 🙄Etrafı izleme merakı oluyor bu dönemde o yüzden dikkatini çeken her şeyi ortadan kaldırıp hafif loş ışıkta kollarını aktif hareket ettirmesine izin vermeden uyutabiliyorum. Yani emzirirken bir yandan da kollarını tutuyorum hafifce,sıkmadan. Biraz uzun sürüyor dalması ve sabır gerektiriyor ama napalım. 🤷♀️Tabi uyumadığı da oluyor o zaman da biraz ara verip yeniden deniyorum şansımı.