Sdatrk Nurgrvn hahaha haklısınız valla bayılıyorduk yemesine dedesi dalga geçiyordu 3 aile uraza çalışalım diye 😀 okurum teşekkür ederim 🙏🏻
mucizelerin_annesi Sdatrk yine iyisin cnm çorba iciyormus benimki birtek mama iciyo 3 gün oldu bizimde çok üzülüyorum 🥺🥺
Sdatrk mucizelerin_annesi evet gerçekten çok üzücü biran önce düzelir inşallah. Herşeyden yiyip vitamin almasını çok istiyorum