Dunyayigeziyorum Ameliyat yerinize hangi kremleri kullandınız ve bakımınızı nasıl yaptınız birde sol kasığımda aşırı kaşıntı vardı bir baktım kırmızı ve pul pul dökülüyor acaba mantar mı oldu anlayamadım dr kontrolüne daha 20 gün var size sorayım dedim
Emir_karan Dunyayigeziyorum bnmde çok kaşınıyordu cnm iyileşiyor ondan galiba.bndeee kabuklanma oldu ams çok değil şuan iyi
Cemreninannesi11 Dunyayigeziyorum ben kaşıntı yaşamadım 15. Gün kontrole gittiğimde doktor sadece izi için krem verdi