jap Dunyayigeziyorum sivri değil de yakarcadan çekiyoruz biz. Ona da raid’in prize takılan kovucusuyla çözüm buldum çok şükür. İsiliğe malesef çözümüm yok kızımın yğzü boynu ensesi belinin bez içinde kalan kısmı isilik dolu. Sudocrem sürüyorum ama henüz geçmedi. Bir de gül suyu sürüyorum
Eylulmelis Dunyayigeziyorum sivrisinekler için vücud koruyucu spreyler var eczanelerde organik onlardan kullanıyorum.nurse harweys,chicco,incia gibi her gece yatmadan vücuduna sürüyorum.
Dunyayigeziyorum Teşekkür ederim kızlar .organik olmasına sevindim .isilik içinse sanırım her gün banyo şart