aylaamayorgun Covid dolayısıyla uygulanan tedbirlerden dolayı çoğu bulaşıcı hastalığın azaldığını söyledi doktor. Ben ücretsiz izindeyim neredeyse doğumdan beri sürekli evdeyiz eşimde inanılmaz dikkat ediyor dışarda. Ankara’daki doktorumuz bu şekilde aşı takvimi oluşturmuştu tayin dolayısıyla Mardin’e geldik Diyarbakır’da bi doktora gittik oda riskli dönemi atlattığımızı sadece 13. Ayda tek doz aşı olmamızın yeterli olduğunu söyledi ama bi yinede ikisinide yaptıracağız. Youtube çocuk doktoru Osman gönülal’ın bi videosu var menenjit aşısıyla ilgili onu izlemeni tavsiye ederim fikir olur