Merhaba arkadaşlar. Sorum şu. Makinede yıkanan ne varsa mutfak dolabının kapağını açar açmaz ağır koku geliyo tabletin kokusu gibi. Bardaklarda tabak koyduğum tarafta.neden olur bilgisi olam var mı.? Hava alamadığı için diyeceğim kimin dolabı hava alıyo ki🥴 deterjan değiştirsem de aynı şuan fairy kullanıyorum bş tableti ikiye de bölsem yine kokuyor yine kokuyor. Makine kaynaklı olabilir mi ? Başına gelen var mı ?