Ecemdefne
O damlayı başlarda bende çok kullandım. Düzenli kullanımda etkisini gösterdiğini fark ettim. Aynı saatte vermeniz gerekiyor. Ama benimki o damla ile gaz atmaya alıştığı için yavaş yavaş azalttım damlayı hiç vermemeye başladım kendi kendine atabilmesi için. Ben en azından böyle düşünüyorum. Benimkide emerken uyuyakalıyordu gazını napsam çıkartamadığım için yatırıyordum öyle ama sonrasında çok ciddi bi gaz sıkıntısı yaşadım ne uyudu ne emdi çok zordı benim için. Ne olursa olsun gerekirse uyksu bölünsün ama o gazı çıkartın demişti doktorumuz. Şimdi 2,5 aylık çok şükür yavaş yavaş gaz olayını aştık çoğu zaman kendi çıkartıyor. Karnına saat yönünde masaj yapıp bacaklarını hafif karnına doğru ittirebilsin. Bir de sırtına 10 pat pat yapıp sıvazla belinden yukarı doğru ittirerek kuzum🌸 tabi bu damla her bebekte farklı bazı bebeklerde işe yaramadığı da oluyormuş burdaki annelerden okumuştum