Cindy_35 e çünkü ayrılmak istemiyor göğsünüzden,o yüzden ağlıyor.2 ay sıkın dişinizi, ilk 2 ay her ağladığında memeyi verin.2 ay sora kendisi arayı açacak zaten emmeye.uzun uzun emain.her emzirmede 10 15 dakka da bir gazını çıkartın, misal 40 dakka emiyorsa toplamda 4 kere gazını çıkartın.bir de sırtına pış pış yapmak yerine,belinden boynuna doğru okşayarak (sıvazlama) çıkarın gazını.bu şekilde çıkarın ki,işk emmeye başladığında aşağıda oluşan ilk gaz bağırsaklara inmeden yukarı çıksın.bu yöntemle 10 dakka da 15 dakka da bir gazını çıkarırsanız,çok fazla gaz problemi de çekmemiş olursunuz.ağladığı sürece memeyi verin.Çünkü yenidoğan bebekler,özellikle ilk 2 ayında bütün ihtiyaçlarını anne kucağında meme emerken görür ihtiyaçlarını.o yüzden biraz sabredin lütfen.2.ayın sonlarına doru zaten araya kendi mesafe koyuyor.karnı doydu diye düşünmeyin,olabildiğince emzirin.1 saat sürse de sürmesede.obez olur diye düşünmeyin,anne sütü asla obez yapmıyor çocuğu,aksine riskten koruyor.ben kendi kızıma bu yöntemleri uyguladım.ne gaz problemiimiz oldu ne de uyku.meme de uydu ilk 4 ay boyunca.5 .ayını doldurunca da uyku eğitimi verdim kendim, hiç sıkıntı çekmedim çok şükür.biraz uzun oldu ama kusura bakmayın.