Merhaba arkadaşlar bebeğim 46. Günlük yaklaşık 4-5 gündür 6-7 saat uzun uykusu oluyor uyandırıp emince kusuyor emzirmeyince içim huzursuz oluyor. 5-10 dk arası emiyor sonra memede hemen uykuya geçiyor memeyi bırakıyor ağzını kilitliyor bu normalmi uyandirmali miyim uyandirmamali bilemedim. Dr a gittik kan ve idrar istedi idrar sonucu temiz çıkarken kan değeri çok düşük çıktı. İlk başlarda böyle bir durumla karşılaşan oldu mu. Kansızlık mi uyku yapıyor yoksa düzene mi giriyor anlamadım. Kakasını artık hergun yapmıyor. Bugünde hiç yapmadi. Dr 4 güne kadar normal dedi ama benim içim çok rahat etmiyor. Bilgilerinizi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim.