3 günlükken başladı bizde reflü 6 aylık olduk çok şükür yeni yeni azaldı emzirmenin dışında reflü maması kullandım ben tickener var emzirme öncesi yada sonrası sağdığınız sütünüze katıp veriyorsunuz iyi geliyor ama benim kızım bi kaç gün içti sonra istemedi ilaç kullanmadım ben çünkü hiçbir faydası olmadı