Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Rabbim nasip ederse Eylül de yollar açılırsa izin olursa oğlumla umreye gitmek istiyorum 19 Eylül 1 yaşına girecek orada yaşına girmesini çok istiyorum öyle süslü tatillere gitme gibi bi düşüncemiz olmadı çok şükür ilerde bi kardeşi olursa da aynı düşünceleri onun içinde yaşayacaz . O yüzden daha önce umreye gitmiş tecrübeli bireylerden fikir tavsiye almak istiyorum neler yapılıyor bebekle gittiniZ mi neler yaşadınız neler oldu vs vs 🥰 şimdiden teşekkür ederim