durununannisi__08 Sevgili anneler havalar cok sicak kizimin elleri ve bacaklari buz acaba normalmi sizinde böylemi geceleri uzun kollu giydiriyorum bazen terliyor cok arafta kaliyorum
Evhamlianne durununannisi__08 ay benim yavrumunda aynı, evin içi 28 derece üstünde tek zıbın var, bacaklar kollar buz gibi acaba üşüyo mu diye arafta kalıyorum 😅
Banu_alper durununannisi__08 terlediginden oyledir bizimkide oyle evimiz cok sicak cocugum uyusa terliyor ayakta olsa terliyor sonra teri soguyor iste🙃
Gzmkrm durununannisi__08 valla Balıkesir Edremitteyiz gece 28 derece icersi askılı zobinla uyuyo sadece uzun kollu yazanlara şaşıyorum ona rağmen terliyo oğlum 9,5 aylik
durununannisi__08 Evhamlianne ama hep boyle dustan sonra evde disarda her zaman acaba bi anormal durummu var diye dusunmustum
[silindi] Yazık uzun kol giydirmeyin ya biz atletletle terliyoruz bunalir daha çok terlerler yazık… Emzirirken gece sırtını kontrol edin bez koyun terini alsın zıbın giydirin üstüne pike örtün hemen terliyorlar rahat etsinler
Evhamlianne durununannisi__08 şimdi baktım yine o kadar soğuk değil terledikten sonra daha soğuk oluyo
haziranin25i durununannisi__08 söyle düşün sende terledigin zaman aradan zaman geçince buz gibi oluyordur kolun ve bacağın ama üşümezsin. Bebeklerde öyle 🤗 Bebeğinin ısı kaybını ensesinden ve başından anlarsın kuzum 💚