Aynı kategoride alıp pişman olduğumuz, kullanmayıp bir kenara attığımız ve memnun kaldığımız ürünleri paylaşalım. Aydınlanalım hep birlikte. Yeni alacak anneler de böylelikle fikir edinir. 👍🏻
Ben başlıyorum;
İlk olarak Chicco marka şu suluktan aldım oğluma

❌ Ucu çok sert, kapağı sıkıntılı ve içimi çok zor. Kısacası 17 aylıktı oğlum aldığımda ve içemedi. Diğer pipetli modeli daha çok tercih ediliyor sanırım ben bunun üzerindeki görsellere aldandım.
Sonrasında Avent aldım ve kesinlikle hem içimi kolay hem ucu yumuşak. 19 Aylık hala öbüründen içemiyor ama bunu rahatlıkla kullanıyor. Ben çok sevdim. Oğlum da öyle. ❤️

Deterjanlarda da muhtemelen hepiniz bildiğiniz için görsel koymuyorum sabun tozu kullanıyordum bir çamaşır makinası çöpe attım sayesinde. 🙈 Tıkandı, köpürdü ve en sonunda pes etti. İçinde sinsi sinsi birikiyor benden söylemesi 🙈❌
Minies ya da Dalin marka sıvı deterjan kullanıyorum şimdi. İkisinin de hafif güzel bir kokusu var ve en önemlisi makinaya iyi davranıyorlar. 👍🏻😊
Sizlerden de farklı kategorilerde bekliyorum 🌺