Kızım 3.5 aylık. Doğduğundan beri gaz problemimiz vardı gece gündüz ağlıyordu. Eşimin çok bilmiş ailesi, anası ablası kardeşi abisinin karısı, ne yazık ki çok yakın oturuyoruz, sürekli aç aç sütün az sütün yaramıyor diye diye, hem sütümü kestiler hem de bebeğime mama vermeye başladım şimdi memeyi reddediyor. Cahil insanlar bebeğimin gazdan ağladığını bir türlü kabul edemediler. Kaç sefer acillerde lavman yapıldı çocuğa eve geliyordum hemen o aç aç gazı guzu yok onun. Laf anlatamadım. En sonunda stresten sütümü de azalttılar. Tek sağışta 150 cc çıkan memeden 40 60 20 çıkmaya başladı, ben de mama vermeye başladım. Philips avent ile, şimdi de meme reddi yaşıyorum. Süt sağıp vermeye çalışıyorum ama gündüzleri hiç uyumadığı için çok düzenli yapamıyorum. Geceleri emiyor . Sütüm kaçar mı?