kutsalmavi Anneler kızımla ilk tatile çıkacağım çok heyecanlıyımm böyle güzel bir mayo yada bikini almak istiyorum ona var mı önerebileceğiniz bir marka yada sayfa
Deletedmom0099 uzun yada kısa kollu mayolardan bakabilirsiniz yanmasını önlemek icin decathlon ve marks & spencerda güzel modeller var 🌸
NehirElaninAnnesi Ne kadar kızın ? Henüz bebekse decatlondan uzun kollu uzun paçalı almanı öneririm . Çünkü tenleri çok hassas ve güneş onlar için çok yakıcı olur. Benim bebeğim 6 aylık bende tatile çıkacağım mayomuzu decatlondan aldık. Uzun kollu ve uzun paçalı 🤗
NehirElaninAnnesi kutsalmavi bizde 19 temmuz da yola çıkıyoruz :)) şimdiden iyi tatiller diliyorum size 🙏🏻 İyi yolculuklar 🙋🏻♀️