Oglum 25 aylik ve tuvalet egitiminde 2. Gün bitti. Ama bana 2 ay gibi geldi. Cok zormus bu iş. 2. Gun oldu hala cisi gdiginde soylemiyo yaptiktan sonra uatunu islaninca kimisinde soyluyo pis oldu diye kimisinde umrunda olmuyo. Yarim saatte bir tuvalete goturuyorum aslinda ama yine de cok kaciriyo altina acil yardim tecrubeli anneler yorum yaparsaniz sevinirim kac gun sonra bitecek bu durum ne zaman tuvaletinin gdigini soylemeye basliyo aydinlatir misiniz beni lütfen 😔