Meraba arkadaşlar . 35 günlük oğluşum var . İlk 20 gün emdi,ama sarılık var diye mamada verdim bi yandan biberonla . 15 gündür emmeyi bıraktı . Bende sağmaya çalışıyorum ama emmeyi bırakınca sütümde azalma oldu. Sizce ne yapmalıyım ?
Hergün memeyi vermeye çabalıyorum ama çıldırıyor kesinlikle almıyor . Daha çok erken çok üzgünümm 🥺