11 aylık kızım çoklu besin alerjisi var yumurta süt balık vs . Biontec aşısı vurdurmak istiyorum ama kızamık aşısı alerjisi olduğu icin tavsiye etmiyolar kızıma. Bu aşıda öyle bir sıkıntı yaşarmıyım kendim vurulucam ama genede onada geçiyor biliyorsunuz ki emzirdiğim için