Veslekubra Kızlar 1 ay 3 günlük bebeğim var ve dün geceden beri bu saat oldu ve hala uyumadı tam dalıyo ağlayarak ve sıçrayarak uyanıyor bişeylerden korkuyor gibi neden acaba?
Gunesmay Veslekubra bebeklerde birkaç ay sıçrama devam ediyor. Şuanda kontrol edemediği için kollarını hareket ettirdikçe uyanması normal. Yarım kundak yapabilirsiniz ben o şekilde uyutuyorum daha uzun uyuyor.
burjuvaanne Veslekubra havalar sıcak ama müslin bezini belden yukarisindan yarim kundak yap hic olmadi bir kolunu bezin icine koy
Gunesmay Veslekubra Uykuya direniyordur kundağı yapın. Pış pış yapın gözleri hafif kapanınca bırakın kendi uyur. Başında beklemeyin daha çok kucak ister.