Merhaba bebeğim 6 aylık olmak üzere son günlerde çişinde azalma var ve kırmızı leke oluyor bezinde. Yeterli sıvı almıyor gün içinde. Biraz önce de uyurken kıvranıp ağlamaya başladı, bezini elledim sıcaktı yeni çiş yapıyordu yani. Acaba ondan mı ağlıyor diye düşündüm. Nasıl anlaşılır enfeksiyon bilgisi olan yazabilir mi? Bebeğim erkek ve sünnet olmadı daha.