Diidemm 1ay sonra işe başlicam 10 aylık olacak, magazacıyım full ve aksam calisiyoruz vardiyalı oğluma hiç vakit ayıramıcakmıyım emıyoruz unutucakmı benı..
Tulayknm Bende yarim ise başlıyorum ve kendimi cok kotu hissediyorum allahtan ewde calısıcam kizim 7 bucuk aylik 1 yaşına kadar Ewden caliscam ama yinede kotu hissediyorum kendimi bide sanki anlamış gibi bana oyle dustu ki Rabbim yardımcımız olsun😔😔