Bebegimm_mmm Selam kızlar 16 aylık bir kızım var bir kaç gündür hiç bir şey yediremiyorum. Sadece emiyor, emmeside öyle çok değil uyuyacağı zaman emmek istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım iyice zayıfladı gibi.Bana bir akıl verin ne yapıyım neler yediriyim.
Araseymen Bebegimm_mmm 18 aylık oğlum da aynı.sicak havalar geldiği günden beri yemiyor halbuki çok güzel yerdi öğünlerini.ben avakado muz ezip yediriyorum gün içinde bazen avakado ile kavun karıştırıp yediriyorum vitamin alsın die.yogurtlu makarna sıcak havalarda iyi gidiyor yada mücver ile yoğurt.sevdugi şeyleri yapmaya çalışıyorum ama öncesine göre az yiyor sadece su içiyor akşama kadar.
Kucukprensim Bebegimm_mmm sıcaklardan olabilir mi bizim bile iştahınız azaaldi bebekler ne yapsın başka bir sıkıntısı yoksa sıcaklardandir. Oğlum da bu aralar isyahsiz
Sarpars Bebegimm_mmm Aynı durumdayız oğlum çok güzel yerdi şu 3 gündür yemiyor birşey sıcaklardan ve dişlerinden olduğunu düşünüyorum
Bebegimm_mmm Araseymen asla yoğurt peynir yediremiyorum verdiğim yemekleri ağzından çıkarıyor tek bir kaşık bile girmiyor az yese bile razıyım
Araseymen Bebegimm_mmm doktora götür canım kan değerlerine bakılsın iştah açıcı takviye şurup falan önerir belki.3 günden fazla süren iştahsızlıkda mutlaka doktora danısilmali die okumuştum nette.
Bebegimm_mmm Kucukprensim Bilmiyorum şaşırdım iyice bütün gün ne yapsam da yedirsem diye düşünmekten 🤦♀️