Leylak5566 kopyala yapıştır yapıyorum kusura bakma çok uzun yazmıştım çünkü 🙈belki faydası olur diye yapıştırdım buraya 💕
Ben ilk 2 gün çamaşır giydirmedim sadece pijama altıyla dolaştı, bazen klozetine yaptı çoğu kez yere🤦♀️ ben çişin var mi diye sormadim hiç yarım saatte bi tuvalete götürdüm hadi bakalım cisler kakalar tuvaleteee diye şarkılar söyleye söyleye. hatta genelde tuvalete gidip oturuyorduk yapmayıp kalktığı gibi ustune yapıyordu. Ama bu durumdan da rahatsızdı yy annee iyy gibi şeyler söylüyodu üstüne yapınca, ben de her seferinde annecim sen simdi öğreniyorsun o yüzden yanlışlıkla yere/altına yaptın ama.bi dahaki sefere çişimizi kakamizi tuvalete yapıyoruz nereye yapıyoruzzzz diyodum hemen tuvaleti gösteriyordu. İlk 3 4 gün kac makine çamaşır yıkandı hiç bilmiyorum. Ama 2.Gunu belirti göstermeye başlamıştı anneee diyodu bazen yetisiyoduk bazen yetismeyip üstüne yapiyodu. 3.gun kakam demeye başladı çişine ama 🙈 neyse kacirmalar azaldı tuvalete yapma sayımız arttı baya. Bu arada 4 gün kakasını yapmadı 5.gun gezerken yere yapti ve oraya yapmaması gerektiğini bildiği için üzüldü korktu ağladı tabi kakayi da görünce. Dedim ki annecim korkmana gerek yok şimdi kakani arkadaşlarının yanına yollayacağız baybay yapacağız sen yemek yiyince yine kakan gelecek tuvalete yaparsan üstün de pislenmez diye neyse ki ertesi günü biraz ağlasa da tuvalete yaptı kakasını ve devamı hep geldi. Bizim tam 1 hafta sonunda kazasız sekilse öğrenmiş oldu. Gece de bez bağlamadım ilk 2 gece kupkuru uyandi sonraki 3 gece kaldırmayı denedim ama ağladığı için yapmadı ve altını ıslattı. Ama dediğim gibi 1 hafta sonra kaldırdığımda 1 kere yaptı çişini ve uyumaya devam etti. Bi gece kalkmak istemedi ve sabaha kuru kalkti. Bu surecte ilk gün dahil dışarı çıkmaktan vazgeçmedik ilk 3 gün çişini tuvalete/üstüne yaptıktan hemen sonra yarım saat kadar markete parka çıktık sonra süreyi uzattık. Biz lazimliği da klozete adaptörünü de kullanıyoruz soruyorum nereye yapmak istersin diye ikisini de tercih ediyor. Anneme ve kayinvalideme giderken adaptörü alıyoruz yanımıza orda rahat ediyor yapıyor. 1 hafta lazimliga yaptığı çişi birlikte doktuk bay bay yaptık falan ama sonra azaltarak bıraktım onu da tuvalete çiş ve kaka yapmanın normal birsey olduğunu ekstra birsey olmadığını anlaması icin ❤
Destek olabilirim bu konuda ben de bu süreçte birileriyle iletişim halinde olmak iyi geliyor insana😊 @GizemElf ile ayni zamana denk gelmişti tuvalet eğitimimiz paylaşmıştık birbirimizle sürekli iyi gelmişti bana çok 🥰