Burcubuglem2 benim dogum yaptığım hastane bu mamayi kullaniyordu. İlk gunler hatta benimde sütüm az diye ek olarak vermiştik. Orda sormuştum ben de neden bu mama diye. Organik oldugunu, hazminin kolay oldugunu bebegi rahatsiz etmeyecek bir mama olduğunu söylemişlerdi. Gercekten de oyleymis. Eve gecince bebelac kullandik gaz, kabizlik pes pese geldi. Tadi tatli değil ama her bebek sevmez demislerdi