Umutluluk 3 aylıkken 3 tane bez olması bence birseyin eksik olduğunun göstergesi. Yani minimim 5 bez olması gerek. Acaba çok mu doldurmasını bekliyorsunuz ondan mi benimki şuan 6 ayına girecek gun de 4 yada 5 bez alıyorum dolu dolu bi tanesi kaka oluyor şu sıralar sıcaklıktan fazla çiş yapmıyor bence sen bi daha takip et yarın sonra sağlık ocağına yada doktoruna götür tarttır kilo alımı nasil diye bez sayısı az diye ondan sonra duruma bakarsın belki normaldir