Nisan ayında covid geçirdim. Hafif ama ateşli bir şekilde. Karantinam bitince toparlandım hemen yan etki kalmadı çok şükür. Dün de oğlum ateşlendi diş çıkartıyor ona bağladım. Ana geçen günde biraz rüzgar almıştı ondan da olabilir diye düşündüm. Ama bende bugün hafif nezle gibiyim. Sabah boğazım batıyordu. Şimdi burun akıntım ve halsizliğim var. Tekrar covid olmaktan çok korkuyorum. Covid olduktan sonra gribe yakalanmakta zor bir ihtimalmiş. Anksiyetem var zaten iyice korkmaya başladım.