Güzel anneler iyi geceler. Bebişlerin ikinci aylarında 3 tane aşıları var sağlık bakanlığının aşı takvimine göre. Daha önce yaptıranınız var mı, bebeklere çok ağır gelmiyor mu bu üç aşının aynı anda uygulanması? Ve en merak ettiğim husus üç farklı enjektörle üç kez mi aşı yapıyorlar yoksa tüm ilaçları karıştırıp tek seferde mi yapıyorlar. Bilenler aydınlatırsa çok sevinirim😕