Eymeninannesi12 selamlar, ben sefa sağ a aldım, yalnız doktor çok iyi ilgi alaka olarak, Kaan masrabaci var orda çocuk cerrahi onun kapısında sünnet randevusu alınmıyor diyordu denemeyin bile bence boşa git gel yaparsınız, belki yapıyordur da bilemem ama kapısında öyle yazıyordu bilginiz olsun istedim dün gittim bende, 1 2 aya randevu verdi, 2 yasa kadar da yapılıyor o hastanede bazı devletlerin yaş ay sınırlaması oluyor burda 2 yasa kadar yapıyorlar