Gizeemm şu son 4 5 gündür bu tür postları çok görüyorum kendi bebegimde bu aralar az çiş yapıyor galiba sıcaklardan böyleler. Ben şu vermeye gayret gosteriyorum ama içmiyor zorla veriyorum. Bence hastanelik durum yok emzir emziriyorsan mamasını ver daha sonra şu içir kaç aylık bilmiyorum ama gun de en az 1 2 tatli kaşığı içmesi yeterli