Kızlar hayırlı akşamlar. Kocaeli izmitteyim. Buralar fena sıcak 4-5 gündür sadece zibinla yatırıyorum kızımı. Uyku tulumu var fakat sıcak tutar diye onu bile giydirmiyorum. Yatirdigim oda sanırım 25° üstüdür. Kızım 7 aylık. Siz ne giydiriyorsunuz bebeleri yatırırken ?