Bebeğim 11 aylık oldu fakat hayla emeklemiyor çok üzülüyorum onu öyle görünce kendimde hemsireyim fakat durduramıyorum düşüncelerimi sürekli onunla ilgilenip emekletmeye çalışıyorum fakat oda yorulup ağlamaya başlayınca bende ağlıyorum neden diye 6,7 saniye dalgalar duruyor ve koltuk kenarında duruyor okadar nokur bireyler söyleyin içimi ferahlatacak