2 aylık her gün çok güzel emen oğlum ilk defa emmek istemedi ve hep ağladı neden olabilir?
Burcin146 Büyüme ataklarına hoşgeldiniz
Burcin146 8. Hafta atağından dolayı olabilir.. 14 gün sürüyormuş. 😳
Burcin146
Bu da benim oğlanın durumu.. ama emmesinde sıkıntı yok..
Sonrasında aldı korkuyorum hep bırakacak diye
Bırakmaz canım sakın istemiyo diye sen pes etme uykulu haldeyken emzir hep
Vala her zaman emen çocuk böyle yapınca korktum