Aselinannesii6 inşallah ama annelerde iş bitiyor post açılcağına hastaneye gidilmeli burda kabızlığı pişiği isiliğe ne iyi gelir öbür kaynana konularıda okey ama senin evladın kimyasal içmiş belki zamanla yarışmalısın burda daha sadece yorumlarınızj bekliyorum yazmıs etrafındakiler hastaneye gitmesini önermemiş hortum takılcağı için böyle saçmalık görmedim Allah bebeğe şifa versin bişeyi yoktur inşallah daha neler görücek bu gözler bakalım