Merhaba anneler. Oğlum yaklaşım 5 gün önce ateşlendi. Ateşi bir gün sürdü. Eşim şehir dışında çalıştığı için takipli olduğumuz çocuk doktorumuza gidemedik. Oğlumu eve daha yakın olan özel bir hastahanedeki çocuk doktoruna götürdüm. Ultrason çekildi tahliller yapıldı. Doktor hafif boğaz enfeksiyonu ve idrarında bakteri olduğunu söyledi. Ceftinex antibiyotik şurup, zaditen birde ateş düşürücü olarak calpol verdi. Oğlum 1 gün sonra normale döndü. Antibiyotik şurıbu 5 gündür kullanıyoruz.5gün daha kullanmamızı söyledi. Ancak çevremdeki arkadaşlarım gittiğimiz doktorun çok ağır ilaçlar gereksiz yere antibiyotikler verdiğinden v. s bahsediyor. Hal böyle oluncada içime bir kuşku düştü. Antibiyotiği de yarıda kesmemek gerekiyor diye biliyorum. Bu şurubu kullananlar var mı acaba kullandıysanız ne için kullandınız?