Kucucugumdogam Etipuff_Suratt_Bebikk 2 yaşından sonra emmeye devam ederse problem oluyormuş diye okudum şimdiki aklım olsa doğduğu an verirdim şuan 4 aylık ve evde türlü türlü emzik var almıyor
simaysmother Etipuff_Suratt_Bebikk vermemekte direttim bende ama gazlı bi bebekti, 1 aylıkken verdim. şuan 3 aylık ve uykuya geçerken ya da dışarda huzursuz olunca veriyorum. bağımlılık yapmadığı ve 2 yaşı geçmediği sürece sorun yok diye düşünüyorum araştırmalarım sonucu. beni çok rahatlattı özellikle uyku konusunda. meme reddi henüz yaşamadım ama yaşayan çok o yüzden bebekten bebeğe göre değişir bence.
aslbaybars Etipuff_Suratt_Bebikk ben doğar doğmaz verdim ve iyi ki vermişim. Uykuya dalarken olsun ağlama anında olsun çok rahatlatıyor. Kolay uykuya dalıyor. Meme reddi de yaşamadık hala emiyor. 11 aylığız. 2 yaşından sonra sakıncası var ama zaten 2 yaşına kadar emziği bırakmış olur.
gunessarenin_annesi Bizde 25 günlük olduk ben kızıma verdim uyku geçişlerinde ve dışarı çıktığımızda kullanıyorum zamanında bıraktığından bi problem olacağını sanmıyorum oğlumda 6 .ayında kendi bırakmıştı belki bebeğiniz kabul etmiycek bilemezsiniz
gunessarenin_annesi simaysmother Benimde aynı gazlı bibekti bende çok rahatladım ve meme reddi yaşamadım şükür bi yönden anneye kolaylık oluyor gerçekten
busrasilra14 Etipuff_Suratt_Bebikk 12. Aya kadar kullanimi bazi doktorlar oneriyor bile canim. Evet 12. Aydan sonra kesmek gerekiyor. Ama 6aylik bebegim var sana soyluycegim tavsiyem kesinlikle ver.. cunku bebeginin yapisini karakterini bilemiyorsun su an. Mesela bende vermedim emzik bilerek ki keskeeee verseydim. Oluyor yolda metroda emcem de emcem agliyor susmuyor. Halbuki emzik olsa o kriz anini yonetxek. Veya geceleri ac degil ama emmek istiyor ve kalkiyor emzik olsa yatcak uyucak.tabiki bagimlisi olmasin ama emzigi de kullansın bence.