[silindi] Kızlar 10 gün önce 2. Ay aşısını yaptık ama aşıyı yaptığımızdan beri meme emmiyor kızım sadece uykusunda emiyor oda 5 dakika napıcam bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı geçici bir durum mu
Shdymn [silindi] aşıdan da olabilir canısı sabret geçer arada böyle reddetmeler olabilir bende çok yaşadım çekip çekip bırakırdı hep ama bu sıralarda sıcak sıcaktan da emmek istemeyebilir
Melisa59 [silindi] aşıdan olduğunu düşünmüyorum çünkü benimki aşıya 1 hafta varken başladı meme reddine sol taraf la başladı şimdi ikisinide istemiyor kavga gürültü emziriyyom
Zeynep48 Merhaba o aylarda meme reddi olabiliyor zaten sık sık ten teması yapın uykudayken emzirin geçici oluyor sadece sabır diliyorum
[silindi] Zeynep48 ya geçici bir durum dimi gerçekten yoruldum şu 10 gündür. Neden oluyor ki bu aşıyla bir alakası varmı
Zeynep48 [silindi] sanmıyorum aşı ile alakalı olsa bi iki gün sonra düzelirdi ama meme reddi bizde nerdeyse 1 ay sürdü. Arkadaşımla aynı zamanda doğum yapmıştık onun kızı da öyleydi. Doktora sormuştum büyüyo annesi aynı şeyi yemekten sıkılmıştır demişti 😅 uyurken emziriyordum gün içinde. Bi de ten tene temas bi nebze olsun iyi gelmişti ☺️ Birden geçti bitti sadece sabır lazım
[silindi] Zeynep48 ama aç kalıyor bütün gün. Emsede çok az emiyor yeterli geliyormu bilmiyorum. 1 ay böyle devam etse kilo alırmı ki acaba çok uzun bir süre
Zeynep48 [silindi] uyurken veriyordum memeyi baya emiyordu gün içinde ve kilosunda sıkıntı olmadı. Ama uyanıkken kafasını diğer tarafa çevirip duruyordu istemiyorum der gibi 🤷🏻♀️
[silindi] Zeynep48 benimki kucağıma aldığım gibi ağlıyor çırpınıyo resmen çok değişik tepkiler veriyor şaşırıyorum
Asel_sahra [silindi] evet ya aşıdan sonra oldu besin alerjisi var dediler kestm süt ürünleri yemeyi ama yok hala ayni
Esra1621 [silindi] kizlar asiyla alakasi yok gazli demekki bebekleriniz gaz olayi 2. Ayda en ust seviyeye cikar bu da bebegin emmeyi istememesine yol acar. Fön makinasi calistirin sakinlestirin kucaginizda daha sonra emmeyi deneyin☺️
Asel_sahra [silindi] ya napacam blmiyorum ek gidaya da daha cok var bi gogsum kurudu zaten iki ay olacak düzelme yok gece alırdı smdi onuda almamaya basladi bari mama biberon alsa oda yok
[silindi] Asel_sahra çok üzüldüm canım ya mamadamı almıyor doktora götürdün mü kilosunda gerileme varmı peki
Ceyoo93 Emzik biberon varsa meme reddi olabiliyormuş facede bir grup takip ediyorum emzirme danışmanı var bu durumlarda kesinlikle emzikten biberondan kurtulun ten tene temaz banyoda beraber yıkamayı duş altında denemeyi vs tavsiye ediyor
Asel_sahra [silindi] mama da içmiyor zorla veriyorum kilosu iyi şükür ama ben bitik durumdayim artk. Dun gece yatincada almiyordu memeyi biberonu agzina sıkıyorum o sekil icirebiliyorm biraz