Sezeryan olan anneler bir sorum olacak sizlere.
Benm sezeryan yerimde doğumdan sonra sadece bir ip ucu görünüyor du en üst katı yapıştırma yapmıştı doktorum. 1 ay oldu ip hala orda duruyor yani sadece iğne ucu kadar görünüyor öyle çok görünen bi ip değil.
Sizlerinde ne zaman o ip kayboldu. Birde bazıları bana o ipi çekiyorlar falan dediler kafam karıştı yanlız kontorole gittiğimde doğumdan sonra doktorum geliceksin falan demedi. Sizlerin nasıl oldu. Dikiş aldırma olayınız oldu mu