Merhaba kızlar bugün size kendi uyku eğitimimi anlatmak istedim. İnternet’e yazan uyku egitimlerini denedim ama bir türlü başarılı olamadık oğlumda 19 aylik bu arada biraz yasida uyku eğitimi için sanırsam geç olmuştu ve aşırı inatçı bir çocuk beşiğe bıraktığım gibi avazı çıktığı kadar ağlıyordu.tabi ben gene dayanamıyorum alıyordum kucagima salliyordum. Fakat havaların ısınmasıyla artık oda rahat uyuyamamaya başlamıştı. Onun odasında yerde benim içinde bir süngerimiz var. Korktuğu zaman veya hasta olduğu zamanlar bende orda yatıyorum. Geçenlerde bende yanında uzansam uyur mu dedim. Ve yerde yanına uzandım fakat yan yattım çünkü sırt üstü yatınca gene kucağıma çıkıp göğsüme yatıyordu. Yan yattığım halde kucağıma gelmeye çalıştı ama başarılı olamadı bende yastığına pıt pıt vurup burada uyuması için işaret verdim. Yalnız asla konuşmadım ve onu yatırmak için ugrasmadim çünkü ben müdahale edersem inat eder daha çok yapmaz. Bu arada telefondan her uyku da açtığım ninimizi ( brahm’ın ninnisi) açtım. Cok cebellesti kucağıma çıkmaya çalıştı yüzümü saçımı okşadı ayağı kalktı sonra geldi gene uzandı derken uyudu. Biraz uzun sürdü 30 40 dk kadar ama başardık Ve bugün 3. Günümüz oğlum artık yerde yanına uzanıp ninnmizi açınca uyuyor. Tabi hala bana bağımlı çünkü onunla beraber uyumamı istiyor ve besiginde uyumuyor. Fakat kucağımda sallamıyorum o bile bana yeter çünkü artık çok yorulmustum. Bu arada malesef yerden kaldırıp yatağına koyuyorum uyuyunca ama montesorri yatak alicam o zaman beraber uzanırız ama ben yanından rahatça kalkıp giderim o yatar kendine 😊 belki sizede öneri olur diye başarımızı paylaşmak istedim.