Naz_34 ilk 4 ay sleepy kullandım çok memnundum pişik, sızdırma vs. Hiç yaşamadım lastik izi canımı sıktığı için değiştirdim
Baby turco doğadan seriside çok güzel ben ondanda memnun kaldım lastik izi, taşırma, pişik yaşamadım
prima premium care kullandım uzun bir süre onda başlarda pişik yaptı sonra daha olmadı,
şuan prima aktif bebek kullanıyoruz ama değiştireceğim büyük ihtimal bezi çok şişiriyor